Regisztráció és szállítási adatok
2017. január 11. írta: Dawe_

Regisztráció és szállítási adatok

 Regisztráció és szállítási adatok megadásának a menetét fogom bemutatni.A mostani cikkben befogom mutatni, hogy hogyan lehet beregisztrálni, illetve megadni a szállítási adatokat. Ami kifejezetten fontos, mert ha rossz címet adunk meg, akkor azért nem vállalják a felelősséget.

 


Az Aliexpressen sajnos még nincs magyar nyelv, tehát minden angolul van fent. Ezért azt ajánlom, hogy legyen egy minimális angol tudása mindenkinek mert, ha nem jön meg a termék stb. akkor fel kell venni a kapcsolatot az eladóval. Az eladók nagy része kínai, de általában tudnak angolul.

Még egy tanács, mindig olvassuk el egy termék leírását akár többször is, mert akár meglepetés is lehet a vége. Én úgy jártam, hogy rendeltem egy okosórát, egyszer átfutottam a leírást és a végén apró betűvel oda volt írva, hogy nem érintőképernyős, de ezt én nem vettem észre. Így elég érdekes volt mikor megjött és hiába próbáltam nem érzékelt a képernyő. Felvettem a kapcsolatot az eladóval, és azt mondta, hogy ott van a leírásban feketén fehéren, hogy nem érintő kijelzős. Szóval legyünk figyelmesek!
Na de nézzük, hogyan regisztráljunk, egy kép segítségével fogom bemutatni.

aliexpress.png
Forrás:https://www.aliexpress.com/
1.E-mail cím

2.Név: First name = keresztnév last name= vezetéknév
3.Jelszó
4.Jelszó még egyszer
5. Végül be kell írni azt a kódot amit látunk
Ha beregisztráltunk adjuk meg a szállítási adatokat! aliexpress2.png

Forrás:https://www.aliexpress.com/
A szállítási adatok:1 Kapcsolattartó neve

2.Ország
3.Utca (pl: 29 Petofi Street)
4.Megye
5.Város
6.Irányítószám7.Telefonszám (Nem fognak felhívni)
8.Mobilszám
9.Beállítás alapértelmezettként

Ha hasznos volt a cikk, akkor kövesd az Aliexinfót! Lájkold és oszd meg az Aliexinfó Facebook oldalát!

A bejegyzés trackback címe:

https://aliexinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr712118557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása