Miket nem érdemes rendelni az Aliexpressről?
2017. január 16. írta: Dawe_

Miket nem érdemes rendelni az Aliexpressről?

Miket nem érdemes rendelni az Aliexpressről? A válasz egy kattintásra!

shopping-1163505_960_720.jpg

 

 

Megpróbálom röviden, tömören megosztani veletek.(Az ilyen típusú posztoknál igyekszem a lényeget tömören összefoglalni.)

Tehát az Aliexpressen tényleg egy csomó jó és hasznos termék megtalálható, de vannak olyanok amiket én nem igazán vásárolok. Ilyenek például a ruhák. Az tény, hogy minőségre találunk egész jókat, de a méretezés az valami katasztrófa. Rendeltem egy L-es pólót ami annak volt írva az EU-s mérettábla szerint. Ennek ellenére kaptam egy M-es méretűt. Akkor vettem egy Xl-es melegítő nadrágot, ami valójában L-es volt. De az a legrosszabb, hogy nem tudod visszakérni a pénzed, mert akkor vissza kell küldened Kínába saját költségen ami már többe van, mint maga az egész csomag. Tehát ezért jól gondoljuk meg ha ruha vásárlásra szánjuk el magunkat az Aliexpressen.
A másik amit még nem ajánlok az a cipő. Az is egy hasonló kategória . Vettem egy  43-as méretű cipőt és egy 42-es jött. Esetleg annyi, hogy mindig egy számmal nagyobbat rendeljünk.

De ezek csak az én személyes tapasztalataim. Ez nem garancia semmire sem. Lehet, hogy ezek csak kivételes esetek voltak. :)
A következő cikkben lefogom írni, hogy miket érdemes rendelni.

Ha hasznos volt a cikk akkor kövesd az Aliexinfót!  és oszd meg az Aliexinfó Facebook oldalát

A bejegyzés trackback címe:

https://aliexinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr7612130349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása