Ez egy rövid kis beszámolós poszt lesz, amiben megszeretném osztani, az első negatív tapasztalatomat, ami az Aliexpress-en történt velem.
Először is megszeretném köszönni, hogy elértük Facebookon a 60 lájkot.(Következő cél a 100 like)
Eddig szerencsésnek mondhattam magamat, mert kb:40 vagy annál is több terméket rendeltem már az Aliról és semmi negatív tapasztalatom nem volt és még vitát sem nyitottam soha. De sajnos 2017.02.01.-én rendeletem egy ilyen okoskulcstartó szerűséget és még mindig nem érkezett meg. Eddig türelmes voltam (már több mint 2 hónapja) de az volt az utolsó csepp a pohárban, amikor lejárt a vásárlói védelem (60 nap) és ráírtam az eladóra, hogy mégis mi van már azzal a csomaggal. Azt írták, hogy még Kínában van legyek türelemmel mert van amikor 60 napnál is tovább tart, na de 2 hónap elteltével is?!
Velem eddig ilyen még nem történt és hát arra jutottam, hogy még várok 1-2 hetet és ha akkor sem jön az a csomag, akkor vitát fogok nyitni.
Veletek történt már hasonló? Írjátok meg kommentben a cikk alá.
Ha szeretnétek még több ilyen rendelés beszámolót, akkor nyomjatok egy lájkot! Köszönöm! :)