Miket érdemes rendelni az Aliexpressről?
2017. február 01. írta: Dawe_

Miket érdemes rendelni az Aliexpressről?

 Volt már egy cikkem arról, hogy miket  NEM érdemes rendelni az Aliexpressről és most összegyüjtöttem, azokat a kategóriákat amiket szerintem érdemes rendelni.

 

 

letoltes.png

 

 

- Műszaki cikkek pl.:SD kártya, okosóra stb.DE vigyázzunk ne túl nagy értékben vásároljunk műszaki cikket. Én 50 dollár felett még nem vettem semmit.


- Ékszerek

- Szépség ápolási termékek

-  Sálak, sapkák Ezek viszonylag jó áron kaphatóak.

- Napszemüvegek Én csak polarizált napszemüvegeket szoktam venni.

-  Órák

- Táskák

Ami azonban a legfontosabb mindig olvassuk el a termékleírást ha kell akkor többször is, hogy ne legyen semmi meglepetés. És válasszunk megbízható eladót és ha szükséges kommunikáljunk vele, vagy ha nem értünk valamit kérdezzük meg tőle. Ha nem tudod, hogy hogyan válassz megbízható eladót akkor olvassd el  a Honnan tudom hogy megbíjató az eladó? cikkemet.

Röviden tömören ennyi.Köszönöm, hogy elolvastad ezt a cikket! :)

Ha tetszett a cikk akkor nyomjatok egy lájkot az Aliexinfó Facebook oldalán! 

A bejegyzés trackback címe:

https://aliexinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr5412148573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása